Cartea sclipicioasa de sclipici- Pinocchio!!

pinocchio

Hey !! sa-ti spun un secret? Dar nu  spui nimanui!
Da spune-mi!
Nu o sa mai spui?
Nu mai spun!

Pe cuvant de zana albastra??!
Ieri mi-a adus mami o carte! Cum nu am m-ai avut. E magica. Si stii de ce? Pentru ca m-am jucat cu Pinochio!
Te-ai jucat cu Pinocchio?!!
Serios? Da! Pe cuvant de zana albastra!
Dar vreau si eu!
Trebuie sa spui formula secreta….intinde urechea spre mine..
Bine…
Sclipici sclipicios pune-ma te rog jos! Pam pam!

Urraaa am reusit! Si cat de frumos este aici! Ia priviti-ne cum ma plimb eu brat la brat cu Pinocchio. Si cate bazaconii facem impreuna! I-am spus eu lui ca nu-i frumos sa minta! Si ma asculta! Yuhuu! Urraaa! Tra la… la la la ! Este o carte magicaaaa!

Cartea o  gasessti la  Casa Povestilor Libris! Se pare ca Imparatul Libris a creat sclipiciul si toate culorile frumoase in lumea lui Pinochio! Intra si tu  in aventura pinoceasca! Sclipiciul te face invizibil! Nu te vede nimeni!
Sclipici sclipicios pune-ma te rog jos! Pam pam!

Tu te-ai jucat cu Pinochio?

2 păreri la “Cartea sclipicioasa de sclipici- Pinocchio!!

  1. Buna ziua,

    Ma numesc Florentina Gavrila si detin blogul http://cucopii.ro
    Blogul este abia la inceput si doresc sa-l promovez prin intermediul blogurilor de calitate ca al dumneavoastra.
    Mi-ar placea sa imi oferiti posibilitatea postarii unui articol pe pagina dvs cu link catre blogul meu.

    Va multumesc,
    Florentina Gavrila

Lasă un comentariu