Olimpiada…povestilor!

Continui cu acelasi ton… am 2 ani si imi plac povestile. Bine, imi place sa mi se spuna povesti, sa mi se citeasca sau chiar sa mi se inventeze povesti. Nu conteaza daca sunt spuse inainte de culcare, pe strada, la plimbare, in masina. E un fel de Suzi , ma linisteste.

Asa ca ne-am inarmat cu carti de la prietenii nostrii  Libris.ro carora le multumim si prezentam castigatorii:

 AUR – “Capra cu trei iezide Ion Creanga!   ne place lupul si  cantecul  caprei. Cartea are si CD, dar nu prea ii place  inca.. sunt prea puternice vocile personajelor si zgomotele de fundal. Tot aici in carte este si povestea „Punguta cu doi bani” si de fiecare data cand se preface ca doarme si se trezeste striga „Cucurigu boieri mari, dati punguta cu doi bani”!

ARGINTAlba Ca Zapada si cei sapte piticiDisney Printese! La 2 ani am avut tort cu Alba Ca Zapada (Azapada) avem si casuta piticilor si  ne lipsea cartea. Foarte usoara de rasfoit, imaginii colorate si  iti zice ea ce se intampla intr-o dimineata cu Azapada!

BRONZ– “Povestea lui RapunzelDisney – O Poveste incalcita!  De la Rapunzel ne place cantecul pe care il canta mama ca sa ii straluceasca parul – floare stralucesti,  atunci cand vede florea soarelui canta, iata si dovada aici.

 

 

Voi aveti un clasament sau o poveste preferata?

Lasă un răspuns

