Bijuteriile mele

Bijuteriile mele suna pompos, ceva de genul Bijuteriile Coroanei. De unde si pana unde sa scriu despre asemenea podoabe ziceti? Zilele trecute am inceput sa imi updatez si eu Timeline-ul de pe Facebook si la momentul casatoriei am adaugat o poza dinaintea ”incoronarii degetelor”.

Asta m-a facut sa imi aduc aminte momentele cand a trebuit sa alegem verighetele noastre. La acel moment nu ne-am interesat decat prin magazinele OffLine, poate din dorinta de a simti ce vom purta restul vietii. Si in completare a fost si ”obisnuinta” de a colinda magazinele de gen atunci cand eram la vanatoare de inele de logodna.

Acum am vazut ca exista numeroase site-uri care iti ofera discounturi si multe alte surprize care le va descoperi fiecare, in functie de ce isi doresc sa achizitioneze de acolo. Chiar de e vorba de inel de logodna sau de verigheta, sigur cataloagele on line te vor cuceri imediat, si unde mai pui ca poti benefecia de garantia calitatii a unor produse MADE IN ROMANIA, livrarea gratuita, sau de nu esti multumit chiar si de posibilitatea returului, daca nu esti multumit de produs.

Inainte de a merge la goana dupa cadouri pentru copii, inevitabil vei avea parte de goana dupa inelele ce vor deveni piatra de hotar a familiei tale.

Tu cum ti-ai gasit bijuteriile tale ?

O părere la “Bijuteriile mele

  1. Pingback: Bijuteriile mele « Alexia Ignat | Șmen.ro

Lasă un răspuns

