Cute KidBlog

Cute blog sau „pi romaneste” blog dragut  este leapsa ce am primit-o de la „nu chiar incepatoarea” Mama a Alexiei. Parerea personala e ca bufnita nu e asa frumoasa, dar poate nu ma uit eu cum trebuie😛 si sa nu uitam ca din start nu ma incadrez asa bine in „termenii” acestei lepse. Prin simplul fapt ca sunt un tatic.🙂

Dar de ajuns cu palavrageala pe langa asa ca va spun despre acest joc fain. Leapsa are cateva reguli de respectat, si ca nu sa patim ca la telefonul fara fir le insir dupa cum urmeaza (ca un inginer desavarsit ce sunt, o sa le pun cum le-ar pune orice inginer, si anume cu – ) :

– trebuie sa mentionezi cel/cea care te-a premiat si te-a bagat in leapsa

* rezolvarea la acest punct este  Cristina mama de Alexia incepatoare 

– apoi ai de raspuns la cateva intrebari, si anume:

* Care este produsul de machiaj  cosmetic favorit?

After shave.

* Care a fost trend-ul preferat in 2011?

Desigur a fost trendul care l-am urmat eu! Care e ala? Ei na, e Ignat’s Trend Style.

* Care este desertul tau preferat?

Clatitele Tinei. Aici vreau sa mai adaug ca Tina Mea mai are ceva retete. Va las sa aflati singuri de la ea.

* Culoarea preferata?

Albastru.

* Care este prenumele tau?

Mircea Alexandru😀 .

* Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o ?

Jamie Woon – Lady Luck.(am adaugat si artistul)

* Pisici sau caini?

Caini si pisici.

* Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.

Prenumele susmentionat🙂

– dupa sectiunea de tip ORACOL😀 trebuie sa premiezi (si tu cand o sa scrii) inca 5 (five) bloguri. Aici nu am inteles daca trebuie sa fie „din acelasi domeniu”. Dar dupa cum o sa va dati seama, nu conteaza. Atata timp cat eu am pus cum am vrut…

*And the winners… are… the following :

Primul castigator este de fapt o ea, si anume Andreea sleepless studenta .

A doua pe lista este MEI TAI -ista familiei si a prietenilor .O sa gasiti si ceva despre afacerea ei pe acolo…

Numarul 3 este ISA SEXY .

La numarul IV o sa pun un blog care il citesc zilnic cu placere si admiratie. Bianca Rus .

Si a 5-a (ca sa nu spun ultima) este o echipa de fete minunate care cu siguranta te vor invata multe. Bune sau rele, sunt Belvele!

– dupa toate  astea, mai ai de facut un pas, si anume sa anunti pe „cei cinci” de premiul oferit.

Si cam atat. Simplu si amuzant, nu?

Mersi Cristino bre !

*** Later edit. Am aflat ca nu toti cei care scriu pe bloguri accepta lepsele. De ce? Nu stiu si nici nu ma intereseaza. Fiecare scrie despre ce vrea pe blogul lui. Asa ca vreau sa fac o schimbare in post si sa mentionez Gradinita Virtuala  in locul Biancai. Am voie sa fac asta?😛

3 păreri la “Cute KidBlog

  1. Pingback: Cute KidBlog

Lasă un răspuns

