A fost odata…

Această prezentare necesită JavaScript.

Ooooo… da!!!  A fost odata ca niciodata o suzeta  care a venit in viata Alexiei cand avea 7 zile. A fost dragoste la prima gurita si a dormit cu ea 3 ore!!! Si de atunci au ramas prietene! In masina, in magazin, cand faceau nani, atat ziua cat si noaptea,  erau de nedespartit. La 16 luni a primit si numele de SETA.

La  varsta de 22 de luni intr-o zi de joi, adica pe 16.02.2012  tati avu o idee😀  sa o dam pe Seta la pisica. Asa ca  am deschis fereastra, am chemat pisica si i-am dat suzeta. A avut o parere de rau pentru ca i-a dat suzeta pisicii, dar i-am tot repetat ca suzeta s-a dus in burtica de-a dura si nu o mai putem lua. A doua zi a venit mamaia si a batut pisica cu batul… si uite asa am incheiat capitolul SUZETA!

Am reusit sa ne despartim de suzeta… seta noastra draga!!! Suntem mandri ca am reusit fara planuri, fara plansete, a fost doar vointa Alexiei, sub indrumarea lui Alex, Alexia a facut ce a trebuit.

Daca va intrebati cu ce am inlocuit suzeta raspunsul e cu masajul (sau cum spune Alexia „masagel”). Cam 10 minute de masaj inainte de fiecare somn si neaparat cutiuta muzicala, cum spunea si Alex AICI. Se linisteste foarte bine si adoarme fara degetel in gurita si nici nu plange dupa suzeta.

Ii multumim Setei (suzetei) pentru ca ne-a fost de MARE ajutor, a fost alinarea Alexiei si linistea noastra, si cum spuneam si AICI suntem pro suzeta!

Si am incalecat pe-o sa si asteptam sa ne zici cum faci tu… asa🙂

2 păreri la “A fost odata…

  1. Este nu este un rau suzeta nu stiu sa spun, insa Iuri nu a acceptat-o deloc, cand era foarte mic, insistam si noi, tot pentru linistea noastra🙂, dar nu a vrut si pace! Asa ca am scapat de stresul desvatului😛 Recunosc ca mi se par simpatici copilasii mai mici cu suzeta, dar parca cei trecuti de 1-2 ani nu mai imi plac😀
    Imi place naivitatea pruncilor nostri si cat de repede se adapteaza la unele schimbari, foarte dragi lor pana deunazi!
    Si imi place felul in care ati facut schimbarea!🙂

  2. Pingback: Olimpiada…povestilor! « Alexia Ignat

Lasă un răspuns

