Desene pe peretii nostri

Desenele de pe peretii nostri ne-au invadat caminul la cererea expresa a Tinei. Ea a fost „becul care s-a aprins” si vreau sa zic ca a avut o idee super. Primele „fresci” au fost facute de ea mai mult din nevoia de a umple un „spatiu gol” aparut cu ocazia unor mutari de prin casa.

Cu ocazia asta „mi-a trezit” si mie abilitatile picasso-licesti, eu fiind doar primul acolit al ei. Planurile ei „diabolice”au continuat cu Elena, Roxana si cu „usurinta” l-a convins si pe Silviu.

In afara de bucuria de a vedea „produsul finit” de pe pereti, intreg procedeul de desenat pe pereti are un efect mult mai dorit de fiecare dintre noi (zic eu) si anume efectul de Zen bun. Adica o relaxare mai mult decat binevenita dupa o zi de servici, de stat prin trafic, pe la cozi, de stat cu copilul, dupa ce faci curatenie, de mancare sau ce minuni mai face fiecare.

Cel mai important moment al zilei era (si inca mai este) „ora de desene pe pereti”. Principalul beneficiar al lucrarilor noastre nocturne, Alexia trebuie sa nu fie prezent. Toate capodoperele le-am facut DUPA ce adormea Alexia, astfel incat sa nu „invete” sa deseneze peretii. Si a functionat, cel putin pana acum. Asta e un sfat de urmat, pentru cei care au in plan sa-si deseneze peretii.

Bineinteles ca dimineata cand ne trezeam, Alexia alerga sa vada ce minunatii au mai aparut pe peretii ei cat timp a dormit. Reactiile ei inca ne fac sa mai completam „spatiile goale” de pe pereti.

De precizat mai e, ca inainte sa incepem sa ne desenam peretii, am facut un mic seminar despre „tema camerei”. La noi fiecare camera are o denumire. Avem camera cu jucarii, camera cu desene si dormitorul. Rezultatul acestui seminar este exact ce vedeti…

Această prezentare necesită JavaScript.

Daca vreti sa aflati daca e bine sa faceti si voi asa ceva, noi va putem spune ca ajuta copilul sa se simta „ca acasa” mai ales ca vremea de afara nu ne mai permite sa stam atat de mult „outdoors” si ne face sa petrecem mai mult timp „indoors”. Alt motiv ar fi ca le stimuleaza imaginatia, sau chiar o ajuta sa „o ia razna”, in sensul bun, bineinteles, mai ales daca alegeti niste desene pe masura si niste  culori vii, atragatoare si chiar amuzante.

Si daca am adus in discutie „culorile” noi am incercat o multime de sortimente/branduri/tipuri de culori, pensoane, creioane, palete de desenat, ceea ce va recomandam si voua sa faceti. Cu cat folositi mai multe culori, cu atat va arata mai bine desenul.

Voi aveti in plan sa va dati frau liber abilitatilor de a desena sau preferati tapetul din comert?

3 păreri la “Desene pe peretii nostri

  1. Sunt super faine desenele. Cand a intrat Yannis in casa la voi a facut: Uaaau!🙂
    Noi am avut tapet, l-a colorat Yannis cum trebe peste tot, iar in toamna am facut renovari si am dat jos tapetul fiindca nu respirau peretii cum trebuie si faceau mucegai. Astfel ca acum avem var simplu, de desene nu ne-am apucat desi ne-ar placea macar in camera lui Yannis si a Mirunei.

Lasă un răspuns

