Pe scurt…de Halloween!

Ne-am deghizat in vampir, printesa, Minnie, pirat, clovn, pisicute, greieras, vrajitoare, fluturasi.. si ce ne-a mai trecut prin cap. Am sculptat dovleceii, am mancat pizza decorata ca o panza de paianjen, am avut prajituri, am baut vin fiert.. a fost o seara de Halloween…

A fost o seara faina si multumim celor care ne-au onorat cu prezenta si daca v-a placut ne vedem si de Sf. Andrei.

Această prezentare necesită JavaScript.

3 păreri la “Pe scurt…de Halloween!

  1. Anul acesta am petrecut Halloween-ul la o familie minunata….calduroasa…primitoare..familia Ignat!Felicitari sunteti o familie superba!

    • Se spune ca cine se aseamna se aduna! nu ati venit vara la groapa cu nisip…dar poate veniti iarna la camera cu jucarii!

Lasă un răspuns

