Dictionar Roman Englez pentru traduceri online de Halloween

costumul Alexiei

Da. Sau mai bine yes… yes… yes. Dictionarul Englez-Roman mi-a fost aproape cand am dat cautare pe google despre Hallowen, pentru ca am vrut sa aflu activitatile americanilor de Hallowen. Si cum termeni nu prea erau la indemana am fofosit un dictionar englez roman. Acest dictionar online m-a ajutat sa traduc multe din engleza in romana si invers, si il consider o resursa utila pe care o poate folosi oricine si unde mai pui ca este GRATIS. Din cate am inteles foloseste tehnologia Microsoft si se imbunatateste cu fiecare traducere efectuata de un utilizator, pentru ca invata odata cu fiecare traducere.

Imi place sa folosesc motoarele de cautare pentru orice idee pe care o am indiferent ca vreau sa gatesc o reteta de Halloween sau sa gasesc diferiti compusi chimici atunci cand vreau sa fac un nou experiment chimic, sau pur si simplu cand citesc ce haine sunt la moda pentru urmatorul sezon.

Asa am descoperit : retete pe care de-abia astept sa le fac, masti, decoratiuni ingrozitoare, fantome si cele mai frumoase costume pentru copii.

Va las si pe voi sa descoperiti cateva costume si cine stie poate va inspira.

Această prezentare necesită JavaScript.

Americanii sunt intotdeauna cu un pas in fata multor altor state si limba engleza “ruls over the internet” asa ca m-a ajutat foarte mult si in  idei ce tin de cresterea Alexiei, pentru ca am gasit foarte multe articole legate de cresterea copiilor.

PS. Nu uitati sa folositi Dictionarul englez- roman daca vreti sa traduceti texte, fraze sau cuvinte tehnice.

Lasă un răspuns

