Cum sa fii un tata bun pentru fiica ta

Cum sa fii un tata bun pentru fiica ta o carte de Alain Braconnnier. Cu siguranta nu este prima data cand cititi despre subiectul acesta aici. Am mai scris AICI si AICI.  Si la fel de sigur este ca acest post nu va fi ultimul. Inainte de a incepe sa va spun de CARTEA de la libraria libris.ro care este absolut minunata, vreau sa va spun cateva cuvinte despre impresia mea de parinte sau de tata de fata. Nu cred ca tatii de baieti sau cei de fete sunt prea diferiti. Conceptul de tata este valabil si pentru cei care au fete, dar si pentru cei care au baieti.

Sa parafrazez putin ceea ce veti gasi in paginile cartii, din discutiile mele cu alti tati, fie ei de baieti sau de fete, mi-am dat seama de unde vin cateva diferente dintre cele doua tipologii. Am observat ca fiecare dintre ei vor sa le ofere o educatie buna, astfel incat copilul lor sa fie placut, iubit si intelegator (macar in anii copilariei).

Cu toate acestea, educatia copiilor nu se poate face la fel pentru doi copii, prin urmare nu se poate face la fel pentru un baiat ca si pentru o fata. Asta se intampla deoarece fiecare copil are propriile dorinte, propriul temperament, propriile reactii, propriile nevoi.

Asa ca impresiile mele pot fi laudate de cei care se regasesc in ce spun eu, si in acelasi timp pot fi criticate de cei care ”nu fac” ca mine. Indiferent daca sunt tati de baieti sau de fete. Cred ca mai corect ar fi sa catalogam tatii de ”caractere de copii”.

Nu pot sa nu-mi amintesc discutiile avute cu socrul meu, cand am fost ”prezentati” prima data. Tin minte ca incercam sa imi imaginez ce se petrece in sufletul lui, stiind ca venisem sa ”o fur” pe fiica lui. Acum probabil ca si eu incep acel procedeu, de a sti cum sa vorbesc (cand va veni timpul) cu ”hotul fiicei mele”.

In celelalte posturi despre relatia tata-fiica am scris despre cateva tipuri de tati. As vrea sa mai adaug cateva, dar din perspectiva unei fiice. Poate primul tip la care ma pot gandi este cel autoritar. Majoritatea fetelor vor spune ca tatal lor era strict, nu le oferea libertatea care si-o doreau, dar cand au meditat despre motivele ”ingradirii” lor au inteles ca de fapt autoritar insemna protector. Mai sunt tatii amici, tatii egocentrici, tatal de suflet, tatal vitreg, si chiar tatal absent.

Mai multe lucruri interesante le veti afla cu siguranta din Cum sa fii un tata bun pentru fiica ta. Lectura placuta si va recomand sa va grabiti sa o cumparati de aici la cel mai bun pret.

3 păreri la “Cum sa fii un tata bun pentru fiica ta

  1. Eu o sa cumpar varianta „Cum sa fii o mama buna pentru fiul tau” :)) Chiar exista si varianta asta🙂 Ma intreb totusi de ce este scrisa tot de un barbat, adica acelasi Alain Bracoinnier🙂

Lasă un răspuns

