Albumul bebelusului

Hello Kitty – Albumul bebelusului
Astazi,  Alexia face 1 an si 5 luni, iar cei de la Libris au avut bunavointa sa imi ofere un jurnal pentru Alexia in care am notat primele ei mari realizari: – primul zambet, primul dinte, primul pas, primul cuvant, alaturi de cateva poze. Peste ani il voi scoate din cutia in care am pastrat bratara roz de la maternitate, primii botosei, prima suzeta, prima jucarie si il voi rascoli cu duiosie.

Toate acestea la un loc reprezinta nepretuitele amintiri ale unor perioade care nu mai au cum sa se intoarca ori sa se repete. Dincolo de emotia care ma cuprinde de fiecare data cand il rasfoiesc, cat de frumos va fi pentru Alexia sa-si poata tina in mana si sa isi priveasca …. copilaria.

Din aceeasi categorie gasesti pe libraria online Libris  mai multe albume, in functie de mofturile fiecaruia. Eu am optat pentru Hello Kitty pentru ca Alexia cunoaste personajul, este vesel si are culoarea mea preferata mov-lila 😀 .

2 păreri la “Albumul bebelusului

Lasă un răspuns

