Mei Tai…un altfel de port bebe

Intr-o zi Alexandru mi-a trimis un link. Dupa ce am citit am zis “e foarte tare… vreau si eu unul”.  Nici nu am avut rabdare sa citesc cat costa, care sunt avantajele si dezavantajele ci pur si simplu am sunat pentru mai multe detalii. Am dat peste o voce calda care mi-a explicat in primul rand cum se pronunta, dupa care mi-a spus povestea ei despre Mei Tai, si cel mai tare lucru pe care l-am descoperit a fost ca e din Bacau. Deci avem si noi in Bacau producatorul nostru de Mei Tai.

Asa ca acum avem un Mei Tai facut special pentru Alexia noastra! Dar ce este totusi? Este un altfel de port bebe. Despre avantaje si dezavantajele acestui mod de a-ti tine copilul in brate fara sa ai dureri de spate, gasiti aici mai multe detalii.

Prima data cand am pus-o pe Alexia in Mei Tai nu vroia sa stea deloc, din cauza disconfortului cu care era obisnuita cand statea in port bebe-ul ei.  Dar dupa ce am depasit faza de testare a inceput sa ne placa maxim pentru ca e practic, confortabil pentru mine, datorita „curelelor” late,  astfel  incat greuatatea Alexiei este distribuită uniform , o fata are culoarea lila cum am vrut ( se vede si in poze cat de tare ne place lila-ul), cealalta este cu negru, asadar poate fi asortata la multe tinute, si cum Alexia este un copil caruia ii place sa stea in bratele parintilor ei de dimineata pana seara am renuntat la caruciorul de vara pe care vroiam sa-l achizitionam. Acum cand ii zic Alexiei ca mergem in oras  se duce direct la locul gentutei si aduce singura Mei  Tai-ul ei.

Această prezentare necesită JavaScript.

In concluzie daca sunteti  genul de parinti care purtati copilul peste tot cu voi asa cum suntem si noi, adica la supermarket, la mall, la bunici in vizita, la mare, la munte, in autobuz (fie el si autobuzul de la Salina :D) acest Mei Tai este o necesitate, si cu siguranta o sa va placa. La mine a fost dragoste la prima purtare.

Fie ca iti place  simplu  sau cu impremeuri dinamice, ai o întreagă serie de opţiuni pentru a alege culoarea  sau modelul preferat  pentru un  Mei Tai potrivit tie.

Multumim Casa Zamfirei pentru Mei Tai si bonusurile oferite!

5 păreri la “Mei Tai…un altfel de port bebe

  1. Să-l purtaţi cu plăcere! Într-adevăr, e bun la casa omului. Până la ce vărstă/greutate poate fi folosit? Nu de alta, dar mă bate şi pe mine gândul, mai ales că ne vom muta într-un bl fără lift, la et 5 şi îmi va fi greu să urc/cobor cu căruţul de 2X/zi…

  2. Tina, ai folosit cuvinte marete, nici eu nu stiu daca as fi fost in stare sa scriu asa de frumos despre pasiunea mea de a confectiona mei tai-uri. E munca intregii familii, Iuri e fotomodelul care testeaza primul un mei nou facut :)), tati ne aduce materialele si expediaza coletele, iar mami le face!;-) Fara ei nu as reusi!
    Sa va fie de bine si sa vad poze cu voi din cat mai multe locuri de pe glob!!!

  3. Super! Ma bucur asa de mult cand vad parinti care isi poarta copilasii in esarfe portbebe. E ca o gura de aer proaspat fata de deja enervantul „vai, dar e mare de acum, TREBUIE sa stea in carut”. Nu, adevarul e ca noi TREBUIE sa-i purtam, acum pana nu fac 18 ani si pleaca de acasa :))
    Plimbareala placuta in mei

  4. O varianta excelenta pentru mei tai este Marsupi Plus – este un marsupiu ergonomic inspirat de ideea esarfelor port-bebe si in primul rand a mei-tai-ului.
    Principala lui caracteristica si cea mai importanta (comuna de fapt tuturor esarfelor port-bebe) este aceea ca bebelusul sta in pozitie M sau broscuta cu picioarele departate si genunchii flectati, si nu cu picioarele atarnand (pozitie este daunatoare pt bebe).
    Ceea e aduce suplimentar Marsupi Plus este ca se prinde cu benzi de arici (velcro) foarte sigure si este mult mai usor de legat decat un mei-tai, doar lipesti parte peste parte si poti pleca la drum 🙂

Lasă un comentariu