‘Alimentatia copilului de la nastere pana la 3 ani’ – Ruth Yaron

Am primit de curand de la libraria online Libris  cartea „Alimentatia copilului de la nastere pana la 3 ani si mi se pare GROZAVA! Te ajuta sa stabilesti ce alimente poate consuma bebelusul / copilul  tau, sa stabilesti ce cantitati sa primeasca in fiecare zi – un fel de  program de alimentatie, iti arata cat de simplu este sa pregatesti mancare sanatoasa pentru puiul tau.

Un proaspat parinte nu are timp, de obicei sa studieze in profunzime aceasta carte, insa daca o ai in mana iti garantez ca nu vrei sa o lasi. Sunt foarte multe raspunsuri la intrebarile care ni le punem atunci cand suntem proaspeti parinti.

Cartea are cinci parti, si anume:

 I- Alimentele minune pentru bebelusi: prezinta alimentatia pentru fiecare luna din primul an de viata al bebelusului

II – Prepararea si depozitarea hranei pentru bebelusi

III – Retete:  retete pentru junior tau

IV – Sa ne amuzam: cuprinde trucuri pentru a transforma masa intr-un prilej de distractie, sfaturi pentru petrecerile copilului, proiecte artistice

V  – Referinte: cuprinde instructiuni detaliate despre cum sa alegeti, sa preparati si sa depozitati diverse legume

 Partile mele preferate sunt: partea a IVa unde am gasit idei de petrecere pe care abia astept sa le pun in aplicare si partea  a Va unde am descoperit lucruri foarte interesante despre curatenia casei.

Este o carte pe care trebuie sa o tii aproape! Noi am gasit-o la cel mai bun pret aici

.

Lasă un răspuns

