Este greu să fii părinte

Este greu să fii părinte chiar dacă avem la dispoziție atâtea căi de informare.  E mai greu pentru că în general aflăm aceleași ”sfaturi” de pe site-urile de profil, diferite de cele auzite de la cunoscuți sau familie și alte ”soluții” la problemele noastre care vin din partea medicilor. Aici e de fapt marea problemă şi anume  decizia de a pune în practică ce aflăm.

De pe site-urile de gen aflăm statistici care uneori se potrivesc cu nevoile noastre, dar în mare parte nu prea se bat din cauză că ele sunt făcute în alte țări, cu alte obiceiuri alimentare sau medicale.

Din partea cunoscuților și a familiei aflăm cum au rezolvat ei aceleași probleme care le avem și noi. Aceste informații sunt câteodată o îmbinare a celorlalte, dar uneori sunt total diferite.

Pe de altă parte mai există și medicii de familie împreună cu medicii pediatri care fac lucrurile asa cum au fost  învățați şi sunt unii care nu ţin pasul cu cercetările ştiinţifice noi sau mai simplu spus fac cum știu ei că e bine.  De aici și discuțiile contradictorii despre același medic.

Adevărul  este că responsabilitatea e a noastră de a le da ce medicamente credem că sunt ideale pentru ei, de a-i educa, de a le da ce e mai sănătos să mănânce, de a-i învăța să se joace cu alți copii. Indiferent de unde ”furăm” stilul de creștere a copiilor.

Recomandarea noastră este să fiți informați înainte de a lua o decizie care afectează copilul vostru!

2 păreri la “Este greu să fii părinte

  1. este foarte greu sa fi parinte, inainte de a-l avea pe Vladut nu-mi dadeam chiar asa bine seama deoarece am mai stat cu copii nu eram chiar novice cum sa ti un copil sau sa te joci, dar cel mai greu e cand e bolnav: are nasul infundat si trebuie sa-i scoti mucisori si urla de ar veni toti vecinii, cand are febra, cand plange de la dintisori sau cand vomita in jet si trebuie sa fugi repde cu el la Urgente…
    este intr-adevar foarte frumos mai ales cand vezi cum iti zambeste, rade, se joaca si toate realizarile corespunzatoare stadiului de dezvoltare…nimic nu se compara
    …dar continui sa sustin ca e greu si nu vreau sa dezamagesc pe nimeni…dar si noi in viata nu suntem numai happy zilnic…
    curaj tuturor si sa avem copii sanatosi!

  2. Desi luam in calcul multe aspecte ale faptului ca vom fi parinti,nu poti realiza ce inseamna pana cand nu devii parinte.Pentru multe mamici este foarte greu sa fii parinte,…insa acest lucru ar trebui sa se compenseze cu satisfactia,fericirea si multumirea de pe chipul fiecarui parinte….eu sunt mamica de 2 baietei….si „intrebarea zilei” de catre alte mamici este aceeasi de fiecare data:”E greu sa fii mama a doi copii?”Le raspund intotdeauna acelasi lucru………”Nu este greu deloc”..Intotdeauna mi-am spus…….cate nopti am pierdut in club?…….in fata televizorului..fara niciun scop?…..la petreceri?….de ce ar fii greu sa inlocuiesc aceste nopti cu un copil?!!Sigur ca nu vom fii poate multumiti intotdeauna.,si….vom gandii „oare aici am facut bine?”..sau”sunt un parinte bun?”Da poti fii un parinte bun….daca tot ce faci,faci cu dragoste…incredere si vointa.Nu e nevoie sa renunti la tine in favoarea copiilor….crede-ma le poti face pe toate……EU POT…..asa ca si TU POTI.Nu trebuie sa ajungem la batranete adunand azi un regret,maine o perere de rau.Copii mei vor avea drumul lor in viata si toate „renuntarile”(asa le vedem cateodata)nu inseamna nimic pentru ei pentru ca nu le-au simtit.Am avut si am grija sa nu le simta.Pe langa asta,putem sa traim fara micile bucurii ale vietii?Putem sa renuntam la tot ce am insemnat noi pentru noi pana in momentul in care am devenit parinti? Nu cred ca trebuie sa o facem si sa continuam ceea ce eram inainte.Multe din prietenele mele folosesc cuvantul”sacrificiu”…….este un cuvant mult prea dur ptr o „mama”…eu prefer sa-i zic „implinire” sau „o mare realizare” asa ca….femeilor nu va temeti sa fiti mamici…ESTE CEL MAI MINUNAT LUCRU DIN UNIVERS….acela de a fii „MAMA”

Lasă un răspuns

