Ce au voie copiii să facă

Ce au voie copiii să facă și ce le este interzis? De fiecare dată când ieșim prin părculețe, la plimbare pe stradă sau prin locurile publice unde sunt și copii cel mai ”auzit” cuvânt este ”NU !” Bineînțeles asociat cu alte grupuri de cuvinte. Nu fă aia, nu te du acolo, nu e frumos ș.a.

Îmi aduc aminte și eu de copilărie și de momentele în care mi se interzicea să fac ceva.Adică ce să NU fac. Și sincer nu prea îmi plăcea ca cineva să îmi spună ce să fac. Probabil și voi vă amintiți momentele când era joaca în toi și distracția ”cea mai cea” se auzea vocea unui părinte ” Hai în casă ” urmat bineînțeles de eternul ”Mai stauuuuu. Un pic măcăr !”

Eh, ce aud eu azi în parc mă duce cu gandul la acele momente în care ne jucam și părinții noștri ” ne stricau distracția ” chemându-ne în casă. Dar oare de ce facem și noi același lucru, dacă ne juram pe atunci că noi nu vom face așa cu copiii noștri?

Sunt sigur că dacă ați încerca să lăsați copilul să se joace singur, fără să interveniți la fiecare 20 de secunde cu  o interdicție nu va păți nimic, iar pământul încă se va învârti. Și mai ales vă recomand să ascultați care este cel mai folosit cuvânt de părinții din parcul vostru.

Sper să încercați să fiți mai copii și să lăsați și copiii să fie copii.

Joacă plăcută !

Lasă un răspuns

