Mă transform în mama… Ajutor!

Recunosc ca ideea articolului mi-a venit când am primit urmatorul un mail despre replicile folosite de mamicile noastre şi atunci mi-am dat seama: ajutor…mă transform în mama.
 
Mai în glumă mai în serios, mi se întămplă deseori să adun tot felul de lucruri, de la pungi până la obiecte de parcă nu m-aş putea dezlipi de ele, însă fără un scop anume, pe principiul „lasă mama să fie acolo”.
 
Când eram copii ne supărau replicile repetitive ale părinţilor noştri. Adulţi fiind, ne surprindem cu aceleaşi cuvinte deranjante. Cum scăpăm de ele?
 
Ce ne-am face fară mamele noastre?!?
M-a invatat sa apreciez un lucru bun facut : „Daca tot va omorati, omorati-va afara! Abia am terminat curatenia!’  
M-a Invatat religie: ‘Roaga-te sa iasa pata asta de pe covor!!
M-a invatat logica : „Pentru ca eu am spus! Si gata!!  
M-a invatat sa prezic viitorul: „Sa folosesti mereu lenjerie curata, in caz ca vreodata ti se intampla vreun accident”
M-a invatat ironia: „Mai plangi mult si atunci chiar o sa-ti dau un motiv sa plangi!”  
M-a invatat sa fac economii: „Pastreaza lacrimile pentru cand voi muri eu”
M-a invatat osmoza: „Inchide gura si ia si mananca!”
M-a invatat contorsionism:  „Mai uita-te si tu de jur imprejurul tau… „
M-a invatat forta si vointa: „O sa ramai la masa pana mananci tot”  
M-a invatat meteorologie :„Se pare ca a trecut un uragan prin camera ta!”
M-a invatat masura: „Ti-am zis de un milion de ori sa nu mai fii exagerat!”
M-a invatat ciclul vietii : „Eu te-am adus pe lumea asta, si tot eu pot sa te si scot din ea”  
M-a invatat sa modific tipurile de comportament: „Nu te mai purta ca taica-tau”
M-a invatat invidia: ‘”Exista un milion de copii pe lumea asta nu asa norocosi sa aiba o mama asa minunata ca a ta !”  
M-a invatat ventrilogia: „Nu-mi raspunde inapoi! Taci din gura si spune: de ce ai facut asta?’’
M-a invatat deontologia: Daca inca o data mai vorbesti neintrebat, iti lipesc dintii de perete!
M-a invatat linia dreapta:  „ Iti trag o palma de te indrepti imediat”
 
Voi ce replici aveti?

6 păreri la “Mă transform în mama… Ajutor!

Lasă un răspuns

