Prajitură Bia

Dacă tot am deschis ieri subiectul ”Food for kids” ne-am gandit ca azi să propunem una din rețetele primite ieri. Așteptăm yammy sau câhuri !

Ingrediente

4oua
250 g faina
250 g zahar
1 praf copt
1 zahar vanilat
50 ml apa
50 ml ulei

 Mod de preparare

1. albusurile + zaharul vanilat le bati spuma cu mixerul
2. zaharul +apa se pun la fiert pana se topeste zaharul=sirop
3. adaugi siropul rezultat peste albusurile batute spuma si amesteci.
4. galbenusurile +ulei le amesteci cu mixerul si apoi torni compozitia peste albusuri.
5.pregatesti praful de copt, adica il stingi cu lamaie sau otet si il torni in compozitie.
 6.adaugi faina la final

In tava pui hartie de copt…

Intre timp preincalzesti cuptorul

eu o pun la 170 grade cam 30-35 min.O verifici cu scobitoarea sa vezi daca e gata, ca e mai sigur

Multumim Irina Serban!

13 păreri la “Prajitură Bia

  1. Pingback: Azi fac 13 luni! « alexiaignat

  2. Am o nelamurire: banuiesc ca siropul trebuie sa se raceasca, am dreptate? Si dupa ce se adauga siropul si tot restul, pot amesteca cu mixerul in continuare? Sau cu lingura de lemn, usor, sa nu se lase albusul? Pofta buna!

  3. Siropul nu trebuie sa se raceasca, il torni fierbinte peste albusuri, amestecand incontinuu..
    eu lucrez numai cu mixerul la viteza cea mare(dai treptat ca sa nu stropesti).deci toata compozitia o fac cu mixerul, nu folosesc lingura de lemn…
    pentru alte nelamuriri,,,astept intrebari…

  4. Nu se poate🙂 trebuie sa-mi cumpar mixer sa fac reteta ! Yummy ce bine arata, mod sigur este foarte gustoasa… propun zaharul brun inlocuit cu zaharul norma din comert. Stiu ca nu scrie dar cred ca el este zaharul prezentat din oficiu. Cica zaharul ala are melasa si ar fi mai bun. Acum nu stiu sigur.

    • Zaharul din comert presupun ca inseamna zahar alb. Ca si cel brun tot din comert il procuri. Dar daca te mai documentezi cam ce diferente sunt intre cele doua poate o sa iti schimbi parerea despre zahar…

  5. Acum am pus prajitura la cuptor sa vedem cum va iesi iamy iamyyyyyyyyyyyyy !!!!!!!!debia ast sa vad cum iese..

    • si noi am incercat-o si a fost yammmy de buna
      noi am pus si visine…yammy!! pacat ca nu am fost acasa ca te trageam sa imi aduci si mie cat e de buna.

    • am facut-o pentru prima data s nu eram sigura daca imi iese bine….dar de acum stiu c am de facut!!!!va pwp data viitoare va aduc s voua!!!!pwp

Lasă un răspuns

