Diferențe între dreptaci și stângaci

Recent am citit că sunt diferențe între oamenii ”stângaci” și cei ”dreptaci”. Și aici nu e vorba de stângăciile care le facem (sau nu) în activitățile zilnice.

E vorba de mâna care o folosim la scris, arătat, invârtit în cafea, scobit în nas, sau după caz ce mai faceți voi:)

Spre surprinderea mea am aflat că sunt diferențe destul de importante între cei doi ”utilizatori”. Acum sunt curios să aflu ce sunteți voi sau copii voștri (pentru cei care au) și dacă credeți că au sau nu avantaje.

Și dacă tot am deschis subiectul ăsta vă mai întreb dacă ați observat că copii sunt ”presetați” să fie stângaci? Oare de ce?

Acum vă scriu ce am aflat despre cele două categorii :

1. Stângacii sunt mult mai afectaţi de sentimentul de frică

2. Stângacii sunt mai nervoşi

3. Stângacii sunt mai inhibaţi

4. Stângacii asociază partea stângă cu partea bună a lucrurilor

5. Stângacii ar putea avea mai multe avantaje în politică

2 păreri la “Diferențe între dreptaci și stângaci

  1. Anul trecut cand predam la clasele a VII a si a VIII a, am obeservat si eu un nr mare de copii care scriau cu mana stanga, si in special fetele. cred ca e un fenomen, nu stiu daca trebuie sau nu corectat.

  2. si baietelul meu este stangaci,dar nu am sa-l oblig sa faca totul cu mina dreapta,ci am sa-l invat sa-si foloseasca ambele maini la fel de bine chiar daca toata baza lui sta in maina stanga,nu cred ca stangacii ar trebui obligati sa-si mute toata atentia catre mana dreapta,al meu ,desi are doar 3 ani si 5 luni,bate cuie cu mana stanga mai ceva decat cu dreapta si nu s-a lovit o data peste degete,dar cu dreapta da,asa ca lasati-i pe ei sa hotarasca ce mana sa foloseasca

Lasă un răspuns

