Vaccinurile de la 1 an!

Luna aceasta am făcut vaccinul pentru rujeolă, oreion şi rubeolă sau cum este cunoscut sub denumirea de ROR, vaccin care face parte din „calendarul de vaccinare pentru vârsta de 12-15 luni”.

Citind pe internet am aflat că nu este obligatoriu şi că poţi să-l refuzi. Asta m-a supărat , căci doctoriţa nu mi-a zis nimic în sensul acesta. 

M-am uitat în carnetul de vacinări şi am văzut că este obligatoriu.

Vreau să ştiu la voi cum a fost!

 V-a informat despre faptul că este opţional?

Aţi avut probleme  cu copii după vaccin, dacă l-aţi făcut?

Aştept să îmi împărtăşiţi din experienţa voastră de mămici…

O părere la “Vaccinurile de la 1 an!

  1. Atentie la virusul ROTARIX , pt. cei care nu au facut vaccinul.
    Au aparut cateva cazuri in Bacau (e contagios), cunosc o persoana care tocmai a iesit din spital cu fiica ei. Este un virus care cauzeaza gastroenterita. Simptome: greturi, varsaturi, diaree, febra. Copilul refuza sa mai manance, se instaleaza deshidratarea si trebuie mers de urgenta cu el la spital.

Lasă un răspuns

