Importanţa jocului cu tatăl

Există dovezi solide ce demonstrează importanţa jocului cu tatăl şi a grijii acestuia în dezvoltarea copilului. Conform cercetărilor, când un copil din primul an al vieţii sale se bucură des şi de jocurile cu tatăl, capătă o concepţie mai largă, însuşeşte mai rapid unele dexterităţi, devine mai activ.

De asemenea pe măsură ce creşte, are o mai mare încredere în sine, este mai sociabil şi mai popular, găseşte mai rapid soluţii la problemele pe care le întâmpină şi are o mai bună performanţă la şcoală.

Una dintre activităţile cele mai distractive pe care Alex si  Alexia le fac împreună, este să o ţină în braţe, atât în casă, cât şi afară, pentru ca Alexia să vadă tot ce este în jurul ei, un fel de ghid în această lume minunată care se întinde in jurul ei.

Am obeservat că Alex se joacă intr-un fel diferit faţă de mine. Jocurile sale sunt mai îndrăzneţe, mai „sălbatice”, după părerea mea. Un fel de spiriduş care se joacă cu Alexia provocându-i curiozitatea. Foloseşte mai mult trupul decât jucăriile sau alte obiecte. Este mai activ şi nu cedează uşor   oferindu-i  ajutor imediat ce se simte nesigură, aşa cum  fac eu. O îndeamnă să găsească singură o soluţie, şi astfel o învaţă să facă faţă noilor situaţii.

Sunt un duet ideal ei doi, tatăl şi Alexia. Când se joacă îmi dau oportunitatea să mă „odihnesc”, să mă bucur de relaţia lor strânsă, să-l privesc plină de mândrie pe partenerul meu în rolul de tată. În plus, se cunosc unul pe altul şi clădesc bazele relaţiei lor.

O părere la “Importanţa jocului cu tatăl

  1. Pingback: Importanta jocului cu tata | Șmen.ro

Lasă un răspuns

