Produse BIO

Produse bio sau ce e sănătos în ziua de azi? E o întrebare care ne-o punem de multe ori pe zi și la care nu părem a avea un răspuns exact.

În ultimul timp am tot auzit că se promovează produsele BIO, NATURALE, FĂRĂ CONSERVANȚI. Și tot în ultimul timp am auzit că a crescut numărul de cazuri de obezitate în rândul copiilor.

Părerea mea este că trebuie schimbat modul de gândire al copiilor ca să poti schimba stilul de alimentație și modul de alegere a ce să cumpere. Mai precis ar trebui combinate noțiunile de bun cu cea de sănătos.

Pe lângă asta mai e o altă problemă care nu cred că se poate rezolva așa de simplu. Calitatea produselor care de multe ori o asociem cu un brand cunoscut.

Cu riscul de a deveni ”părinții noștri” spun că ”pe vremea mea” sau când eram eu copil nu știam ce însemna cuvintele reclamă, bio, nutriționist, fitness, dar țin minte GUSTUL mâncărurilor de când eram copil.

Azi nu prea mai regăsesc multe gusturi din copilărie poate din cauza aditivilor, a îngrășămintelor folosite, a chimicalelor care accelerează procesul de ”maturizare”. Acum mă gândesc cât de sănătoase sunt formulele de lapte pentru copii și în general produsele destinate special copiilor.

Probabil ca majoritatea părinților și eu cu Tina ne gândim că produsele organice, sau bio sunt cele mai bune pentru copiii noștri, din moment ce nu conțin pesticide, insecticide și alte chimicale dăunătoare.

Nu vreau să mă limitez numai la mâncare ci mă refer și la produsele care le folosim pentru îngrijirea pielii. Este important ca aceste produse să nu conțină alcool, pentru a nu irita pielea sensibilă a copilului.

De asemeni produsele care miros mai putin strident sunt mai calitative prin simplu fapt că elementul parfumat poate fi cauza aparițiilor unor iritații sau uneori a unor probleme mai grave.

O părere la “Produse BIO

Lasă un răspuns

