La multi ani Alexia !

Primul an al Alexiei a fost un an minunat. Si la fel de minunat trebuia să îl sărbătorim. Pentru a face asta am apelat la familie și la câțiva dintre prietenii noștri, fără care nu ar fi ieșit atât de reușit ”The party”.

Vreau să încep cu cei din familia noastră care au început pregătirile încă de luni. Măriuca a fost responsabilă cu o parte din ”bunăciuni” alături de Elena.

Inițial am vrut să comandăm mâncarea dar am ajuns la concluzia că e mai sigur să o pregătim noi. Și se pare că a fost o alegere bună, dovadă fiind ”mmmmm”-urile scoase la degustare.

Tot noi am făcut și TURTA care din cauza agitației a fost uitată în dulăpior… dar care a fost ruptă de noi seara.

Pe lângă cei din familie am fost ajutați și de prieteni, pe care îi recomand cu căldură și îi mai amintesc si eu, chiar dacă au fost amintiți și de Tina.

Superbul TORT a fost făcut de Alina Mihaela Libiță, cea care a fost vinovată și de tortul Tinei și care va fi de acum vinovata torturilor din familia noastră. Am ales-o pe ea pentru că este o prietenă pe care te poți baza indiferent dacă lași pe ultima sută de metri problema TORTULUI. Și alt motiv pentru care am ales-o pe Alina e faptul că tot ce se vede, dar si ce nu se vede în poze este natural și făcut de mânuțele ei. Așa că îți mulțumim Alina și te așteptăm cu Erika pe la noi. Bine, poți să-l iei și pe Mihai…😛

Cel mai apreciat moment al zilei a fost de departe momentul HAPCIU. Și spun asta din perspectiva copiilor, dar și a noastră, a părinților care am fost plăcut surprinși de momentele oferite de echipa Hapciu. Mulțumim Alba ca Zăpada și Minnie Mouse.

Lasă un răspuns

