Cum să organizezi o petrecere de aniversare reuşită pentru copilul tău!

Dacă am reuşit sau nu să organizăm o petrecere reuşită vă lăsăm pe voi să ne spuneţi din imagini căci cuvintele sunt de prisos!


Această prezentare necesită JavaScript.

Ziua de naştere e la fel de importantă atât pentru părinţi cât şi pentru copil . Am  pregătit-o pe Alexia dinainte pentru petrecere, vorbindu-i cu entuziasm şi bucurie despre ceea ce va urma, adică i-am cântat de mai multe ori „la mulţi ani” pentru ca să nu se sperie la party, am încercat să o facem să sufle şi în lumânare dar nu ne-a ieşit, decât a doua zi când a văzut lumânarea pe bucăţica de tort rămasă, a luat lumânarea şi a început să sufle în lumânare.

Când ne-am hotărât să dăm petrecerea pentru Alexia, am ştiut că indiferent câte jucării ar avea Alexia, copii tot au să se plictisească şi atunci am hotărât să alegem o temă. Nu era obligatoriu, dar ne-a uşurat  munca de organizare şi deciziile pe care a trebuit să le luăm: ce tort, ce decoraţiuni, ce muzică, ce animaţie, ce cadouri pentru invitaţi?

Ce tort?

A fost simplu, pentru că Alexia făcea un anişor ideea pentru tort a venit gândindu-mă la ce obiecte se pun pe tăviţă. Aşa că am pus mâna pe telefon şi am dat comandă. Mulţumim Alina Mihaela Libita. Pentru detalii concrete apăsaţi aici.

Ce decoraţiuni, ce muzică, ce animaţie, ce cadouri pentru invitaţi?

La toate aceste întrebari există un singur răspuns: club HAPCIU din Bacău.

Suntem foarte mulţumiţi de ce au făcut şi cu siguranţă o să îi recomandăm şi la alte petreceri! Ei au venit cu muzica, cu animaţia si fiecare copil a ramas cu amintirea unui moment frumos, au primit  face painting  şi animăluţe din baloane. Mulţumim Minnie şi Albă ca zăpada!!

Dacă doriţi detalii concrete, vă puteţi  inspira aici.

Şi răspunsul la marea întrebare: – Ce a ales Alexia de pe taviţă? este- Cardul, icoana, rujul, stetoscopul, şi banii.                                                                                                                        – Ce o sa facă în viaţă? Nu ştim deocamdată!!! Vom vedea! Poate o să răspundă ea, când va fi MARE!

O părere la “Cum să organizezi o petrecere de aniversare reuşită pentru copilul tău!

  1. Hi there very cool site!! Guy .. Excellent .. Superb .. I will bookmark your web site and take the feeds also?I’m glad to seek out numerous useful info right here in the put up, we’d like develop extra techniques on this regard, thanks for sharing. . . . . .

Lasă un răspuns

