Nu mai sunt bebeluş..sunt copil!

Acum avem un anişor! 10.5 kg 76 cm și merge singură, îi este dooor de tatăl ei când pleacă la serviciu, recunoaşte persoanele din fotografii, ce mai … a trecut la statutul de JUNIOR sau cum zice Alex am terminat-o cu bebelușii, de acum avem copil.

Aniversarea primului an în familia noastră!  UUuuu ce multe emoţii şi sentimete pe care nu pot să le descriu. De un an de zile, zi de zi, împreună cu Alexia descoperim  miracolul numit …VIAŢĂ.

Mă încearcă foarte multe amintiri, de la fericirea uriaşă pe care am simţit-o când am văzut-o prima dată cu căciulița cu Mickey Mouse, primul pup, tristeţea incubatorului, spital, personalul medical din spitalul băcăuan, dar despre asta altădată.

Şi cel mai important lucru pe care l-am învăţat e că 1 si cu 1 fac 3!

La mulți ani Diana Alexia !

Această prezentare necesită JavaScript.

O părere la “Nu mai sunt bebeluş..sunt copil!

  1. Pingback: Dezvoltarea copilului de la 12-24 luni « Alexia Ignat

Lasă un răspuns

