Azi e cea mai importantă zi a anului pentru mine

Azi e cea mai importantă zi a anului pentru mine. Azi. 12 aprilie 2011. Acum 365 de zile cea mai importantă femeie din viața mea, Tina a devenit mamă, Orezuța a devenit Alexia și implicit mi-a dăruit și mie o nouă titulatură, cea de tată!

Dar să începem cu începutul. 12 aprilie 2010. Ora 1 și câteva minute. Cum era să înceapă altfel decât de la prima oră… M-a trezit Tina, după ce abia  închisesem ochii de vreo jumătate de oră cu un mesaj simplu: ”Ale mi s-a rupt apa!”. Cred că au fost cele mai emoționante cuvinte care le-am auzit vreodată.

Chiar dacă așteptam de câteva zile să se întâmple, parcă tot pe nepregătite ne-a luat vestea că în câteva ore o să facem cunoștință cu cea pe care o așteptam parcă de o vecie. În câteva minute eram deja îmbrăcat și cu apelul la 112 terminat și o ajutam pe Tina să se îmbrace.

La 1:52 am plecat de acasă. Până ce am ajuns la spital mi s-a părut că am mers câteva sute de kilometri și nu cu câteva sute de kilometri / oră…

După ce am ajuns la spital bineînțeles că lucrurile au început să meargă mai … în reluare. Poate din cauza sistemului sanitar. Sau nu. Oricum, Tina a stat în travaliu până la 11:30. Despre intervalul 02:00-11:00 ar fi mai bine să vorbească Tina. Pentru mine a fost o perioadă extrem de lungă plină cu emoții care nu prea pot fi descrise în cuvinte.

Și a sosit și cel mai emoționant moment. Întâlnirea cu cea pe care o numeam Orezuța. A fost o întâlnire scurtă, cu un pupic și o poză. Era 13:14. Trecuseră 12 ore.

De azi înainte Alexia și-a schimbat titulatura de bebeluș în cea de COPILAȘ !

Sunt cel mai fericit ! Fetele mele m-au făcut să fiu cel mai mândru om !

Ai 1 AN Alexia !

Te iubesc !

P.S. : Și pe tine te iubesc Mama !😉

3 păreri la “Azi e cea mai importantă zi a anului pentru mine

  1. La multi ani Alexia! Sa cresti mare si sa aduci numai fericire in fam Ignat. La multi ani si mamicii care anul trecut pe vremea asta a dat nastere unui ingeras de fetita. La multi ani si lui tati care isi rasfata fetele cum stie mai bine.

Lasă un răspuns

