Procesul de instruire a statului pe oliţă – nivelul 1

 Sunt mamă şi sunt în procesul de instruire a statului pe oliţă a copilului meu. Încă nu m-am întâlnit cu peretele solid de rezistenţă din partea Alexiei, de care am auzit că există de la mămicile cu copii mai mari.

Secretul de formare cu succes a statului pe oliță constă, după părerea mea, în cât de bine veţi comunica cu copilul vostru, şi modul în care sunteți capabili de a face întregul proces să fie clar pentru copilul vostru. Nu uitaţi niciodată că toţi copiii sunt în mod constant dornici de a învăţa lucruri noi, şi acest lucru în sine va face munca mai uşoară pentru tine.

În primul rând am stabilit că Alexia este gata pentru a fi instruită la oliţă,adică avea 9 luni, stătea în funduleţ, şi avea dorinţa de a imita şi alte obiceiuri care le vedea la noi…

În al doilea rând am cumpărat echipamentul potrivit pentru Alexia: oliţă roşie ca focul să-i surâdă norocul ( olița veselă transformă antrenamentul într-un lucru distractiv). I-am prezentat oliţa şi i-am explicat ce trebuie să facem cu ea, pe limba ei adică cu şuşu… caca… iar apoi despre nevoile fiecărui om.

În al treilea rând am obişnuit-o cu şedinţa pe oliță,apoi cu ideea de îndepărtare a scutecului, iar apoi să stea pe oliţă. Mai avem de lucrat, dar nu grăbim procesul, de aceea încă suntem la nivelul UNU!!

Deocamdată suntem doar la o şedinţă pe zi de oliţă, doar dimineţa când nevoile fiziologice lucrează. Este foarte încântată de oliţă şi în fiecare dimineaţă caută oliţa și râde când o vede.

Dar fiecare copil este diferit, şi în timp ce un copil poate prinde un truc imediat, altuia îi va lua de la câteva săptămâni la câteva luni să-l prindă.

Aştept cu nerăbdare ziua când voi fi în sfârşit liberă de a schimba scutece!

O părere la “Procesul de instruire a statului pe oliţă – nivelul 1

Lasă un răspuns

